GARANTIA SALTELELOR SI TOPURILOR DE SALTEA DE LA SALTERRA

 

Pentru ca vorbim de o investitie pe termen lung in sanatatea ta, inainte de a te decide sa cumperi o saltea este important sa intelegi adevarata relatie calitate-pret a fiecarui produs ca sa poti evita problemele de calitate ce pot aparea.

Durata de utilizare a unei saltele in conditii optime de igiena si intretinere este de ~ 10 ani. Suntem constienti de faptul ca, in piata, exista o multime de saltele cu arcuri fara o matlsare minima, sau saltele din spuma de memorie si latex de densitate extrem de mica care in 2-3 ani vor deveni de neutilizat. Aceste produse sunt vandute la preturi foarte mici, dar este evident ca nimeni nu poate oferi la un pret atat de mic si calitate.

Perioada de garantie

  • Pentru intreaga colectie de saltele realizata in Romania, Salterra ofera o garantie de 2 ani.
  • Pentru intreaga colectie de saltele Pikolin, Epeda, Pikolin Handmade si Sunlay, Salterra ofera o garantie de 5 ani.
  • Pentru intreaga colectie de somiere, paturi si canapele, Salterra ofera o garantie de 2 ani.
  • Pentru microsaltele din spuma si latex, Salterra ofera o garantie de 1 an.

Garantie 2 ani

Pentru intreaga colectie de saltele realizata in Romania, Salterra ofera o garantie de 2 ani

Garantie 5 ani

Pentru intreaga colectie de saltele Pikolin, Epeda, Pikolin Handmade si Sunlay, Salterra ofera o garantie de 5 ani pentru viciile de calitate.

Salterra nu si-a propus sa va ofere produse de proasta calitate la preturi mici, dar asta nu inseamna ca atunci cand alcatuim gama de produse nu acordam o atentie extrem de importanta pretului.

Calitatea somnului tau si implicit starea ta de sanatate depind esential de calitatea saltelei. Tocmai de aceea am ales sa iti oferim saltelele realizate unul din cei mai puternici si inovativi producatori de saltele din Europa - grupul Pikolin. Cei 65 de ani de experienta ai Grupului Pikolin si cele 12 marci din portofoliu sau reprezinta cea mai buna garantie a calitatii produselor din oferta noastra.

Magazinul online SALTERRA vinde in primul rand calitate insa asocierea cu grupului Pikolin ca unic si exclusiv distribuitor in Romania ne permite sa va oferim si un pret extraordinar pentru calitatea oferita.

Pentru a va putea oferi incredere si credibilitate in calitatea produselor noastre acordam o atentie speciala transparentei si claritatii informatilor comunicate in magazinul nostru online despre fiecare produs.

Prin aceasta politica dorim sa ne diferentiem de acei comercianti de saltele care nu ofera clientilor informatii esentiale despre calitatea produselor vandute, respectiv materiale, densitate spuma si latex, gramaje umpluturi folosite pentru realizarea saltelelor, microsaltelelor, pernelor si pilotelor.

Conditii de utilizare

    • Roteste periodic salteaua pentru o uzura uniforma (stanga - dreapta). Materialele de ultima generatie folosite pentru realizarea saltelelor se adapteaza perfect la conturul corpului tau. Insa este posibil ca, pe parcursul utilizarii, acest material sa se taseze in zona in care dormi. Recomandarea nostra este sa o rotesti lunar.
    • Intoarce salteaua o data la 6 luni pentru confort maxim, mai ales daca ai ales un model cu fata vara iarna.
    • Foloseste salteaua intr-un climat normal de umiditate si temperature. Aeriseste periodic salteaua. După livrare, salteaua trebuie aerisita timp de 4 ore pentru a elimina mirosurile acumulate in timpul depozitarii. Pentru o buna igiena a saltelei tale trebuie sa o aerisesti zilnic camera in care se afla salteaua timp de 10 minute in fiecare zi (lasa salteaua sa respire fara lenjerie sau protectie).
    • Mirosul. Ca toate produsele noi, saltelele pot sa emane un anumit miros in primele zile de folosire. Acesta nu este nociv si va disparea dupa cateva zile.
    • Aspira periodic salteaua. Este recomandat sa o aspiri de 3-4 ori pe an. Daca ai ales un model cu husa detasabila, o poti curata conform instructionilor producatorului in momentul in care aceasta s-a murdarit.

    Daca ai un model cu husa fixa, pentru inlaturarea petelor aplica un detergent pentru curatare uscata si curata zona cu o carpa inmuiata in apa rece. Nu folosi produse de curatare lichide pe salteaua ta, o vei deteriora ireversibil.

    • Evita umezirea saltelei. Este recomandat sa folosesti o protectie de saltea impermeabila, pentru evitarea umezirii acesteia.
    • Foloseste o microsaltea pentru prospetime si un plus important de confort. Disponibile in toate dimensiunile, microsaltelele din colectia noastra sunt realizate dintr-o gama variata de materiale: puf si pana de gâscă, bambus, lana, nanofibra, spuma cu memorie de forma sau latex. Spuma cu memorie si latexul pot avea huse simple sau huse matlasate cu materiale natural(bambus sau lana).
      • Schimba somiera atunci cand cumperi o saltea noua, daca cea veche este uzata. Daca o folosesti tot pe cea veche, atunci este posibil sa fi nemultumit de confortul oferit, iar noua saltea se va uza mai repede.
      • Evita indoirea sau curbarea saltelei! Ii poti distruge sistemul de sustinere si vei deteriora iremediabil salteaua.
      • Evita expunerea saltelei in lumina directa a razelor solare sau langa sursele de caldura.
      • Nu sariti pe saltea. Acest lucru va afecta blocul de arcuri si comportamentul saltelei dvs.
      • Este interzisa curatarea chimica. Ea poate afecta materialele care alcatuiesc salteaua.
    Este strict interzis: dezambalarea folosind obiecte taioase sau dure, taierea sau agatarea materialului, frecarea cu substante sau solutii de curatarecare contin solvent chimici sau acizi, folosirea produsului in medii umede sau la temperaturi mai mici de 0grade precum si in medii cu variatii de temperatura, asezarea produselor langa surse directe de caldura.

NERESPECTAREA CONDITIILOR DE UTILIZARE DUCE LA PIERDEREA GARANTIEI!

Garantie si declaratie de conformitate

Salterra ofera garantie de 5 ani pentru saltelele din colectia Pikolin si Epeda.

 

  • SC SALTERRA DISTRIBUTION GROUP SRL declara pe proprie raspundere ca salteaua corespunde documentatiilor de executie ale fabricantului, fapt atestat de certificatul de calitate emis de producator.
  • Producatorul garanteaza calitatea produsului in conditii de utilizare corecta a produsului in perioada de garantie. Producatorul garanteaza de asemenea ca produsul va servi scopului sau si va asigura confort maxim daca sunt respectate conditiile de intretinere si folosire.
  • Salterra Distribution Group SRL garanteaza ca va repara sau inlocui pe cheltuiala sa produsul care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie in timpul perioadei de garantie.
  • Garantia acordata produselor vandute prin magazinul Salterra sau online pe www.salterra.ro respecta drepturile consumatorilor conform prevederilor articolului 20 din legea 449/2003 si OUG34/2014

 

Acordarea garanției produselor Salterra

  • Garantia acordata produselor vandute prin magazinul Salterra sau online pe www.salterra.ro respecta drepturile consumatorilor conform prevederilor OG 21/1992, OUG34/2014 si LG 449/2003.
  • Perioada de garanție acordată pentru saltelele din colectia Pikolin si Epeda este de 5 ani si decurge de la data realizarii achizitiei. Certificatul de garanție trebuie păstrat în forma în care a fost primit, in caz contrar isi pierde valabilitatea.
  • Garanția de 5 ani pentru saltelele Epeda si Pikolin acopera defecțiuni sau alte vicii datorate fabricației produselor. Doar aceste defecte reclamate de client sunt remediate gratuit de catre producator. Produsele ale caror defecte de fabricatie nu pot fi remediate se vor inlocui.
  • Termenul de remediere sau de inlocuire a produsului este de 15 zile lucratoare. In cazul in care apar situatii neprevazute, care impiedica remedierea sau inlocuirea produsului defect, in termen de 15 zile lucratoare, Salterra Distribution Group SRL va restitui contravaloarea produsului.
  • Durata termenului de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data la care consumatorul a declarat defecțiunea și până la înapoierea produsului reparat.
  • Clientul este obligat să verifice dacă în momentul cumparării a primit instrucțiunile de utilizare si intretinere. In cazul in care produsul nu este insotit de lista instructiunilor de utilizare si intretinere, este rugat sa semnaleze lipsa acestora la adresa office@salterra.ro
  • Clientul este obligat sa verifice daca a primit certificatul de garantie. Lipsa certificatului de garantie trebuie semnalata in maxim 48 de ore de la momentul receptiei produsului la adresa office@salterra.ro.

 

Cumparatorul care solicita remedierea produsului aflat în garanție, este obligat să prezinte:

- Certificatul de garanție

- Factura si chitanta de cumpărare a produsului

 

Pierderea garanției

Garanția se pierde la îndeplinirea oricăreia din condițiile de mai jos:

Neprezentarea, la solicitarea reparației, a facturii originale însoțită de chitanță și a certificatului de garanție a produsului.

În cazul nerespectării instrucțiunilor de utilizare si intretinere.

Încredințarea produsului, spre a fi reparat, catre alte persoare/firme neautorizate.

Defectele/deteriorările apărute în timpul transportului în cazul în care acesta a fost realizat de către cumpărător, nu fac obiectul garanției.

Saltele/perne/somiere care prezinta pete, rupturi, arsuri sau orice utilizare necorespunzatoare in cazul in care acestea nu au fost reclamate in momentul livrarii. Actiunile precum plierea, indoirea, sariturile pe saltea sau asezarea pe marginea saltelei pe perioade indelungate reprezinta exemple de utilizare necorespunzatoare a saltelei.

Salteaua este deteriorata ca urmare a folosirii unei somiere inadecvate.

Mucegai datorat excesului de umezeala.

Tolerantele dimensionale: toate produsele sunt fabricate in conformitate cu standardul european privind tolerantele dimensionale ale produselor pentru odihna UNE-EN 1334 (latime +/-20mm, lungime +/-20mm).

Efectul de scamosare. Din cauza frecarii de lenjeria de pat sau de husa saltelei, in timpul utilizarii poate sa apara asa numitul efect de scamosare la nivelul tesaturii de acoperire a saltelei.

Salteaua nu este in stare perfecta de igiena sau are defectiuni ca urmare a folosirii incorecte.

O amprenta a corpului in straturile de suprafata ale saltelei de pana la 38mm.


Modalitatea de acordare a garanției :

  1. Remediere – remedierea pe costul producatorului a defectelor produsului;
  2. Inlocuire – inlocuirea cu un nou produs pe costul producatorului atunci cand defectele nu pot fi remediate;
  3. Restituire contravaloare produs - atunci cand din cauza unei situatii neprevazute producatorul nu poate remedia sau inlocui produsul in termenul legal de 15 zile lucratoare.

 

Returnarea produselor comercializate de Salterra Distribution Group

  • Perioada de retur pentru orice produs Salterra care nu a fost desigilat din ambalajul original este de 15 zile calendaristice. Dat fiind faptul ca fiecare dintre dumneavoastra doriti sa achizitionati un produs igienic, nefolosit de alt comparator, care sa nu va afecteze sanatatea, testarea saltelelor si topurilor de spuma se poate realiza fara desigilarea totala a produsului, cu una din cele 2 folii de plastic nedeteriorata.
  • Produsele sigilate furnizate de Salterra Distribution Group nu pot fi returnate nesigilate din motive de protectie a sanatatii si din motive de igiena conform art16 din OUG 34/2014.

 

Salterra Distribution Group isi rezerva dreptul a de refuza returul si implicit rambursarea valorii acestuia daca:

  • Saltelele si topurile de saltea au fost desigilate total din ambalajul de plastic original care le acopera sau au fost deteriorate si murdarite ca urmare a manipularii incorecte a acestora. Testarea produsului se poate realiza fara desigilarea din plasticul care le protejeaza.
  • Produsele returnate nu sunt insotite de toate actele primite (factura, chitanta, certificat de garantie, etc) si de numarul de retur.
  • Nu pot fi returnate produsele care fac obiectul unor comenzi speciale: dimensiuni atipice, structura elastica speciala, husa speciala, textil de acoperire personalizat conform cerintelor clientului;

 

In cazul exceptional si de comun acord cu consumatorul, salteaua sau microsalteaua au fost desigilate si utilizate, pentru a putea fi returnate se va retine de 40% din valoarea produsului.

Produsele se vor returna la adresa Salterra Distribution Group SRL, Chitila Logistic Pak, Partitiile 12.1-12.3, Str. Rudeni, nr. 9, Chitila, Ilfov. Transportul produselor retur pana la depozitul Salterra va fi achitat de catre client. Produsele se vor returna doar in ambalajul original sigilat. Daca produsul returnat nu se afla in ambalajul original sigilat ne rezervam dreptul de a refuza produsul si implicit schimbarea produsului cu altul sau returnarea banilor.

Important: Nu pot fi returnate produsele care fac obiectul unei comenzi speciale: dimensiuni atipice, structura elastica speciala, husa speciala;

Distribuitor: SC SALTERRA DISTRIBUTION GROUP SRL, Str Emil Racovita, 35-39, Voluntari, Ilfov.

Ne puteti contacta prin telefon 021.207 00 20 sau prin e-mail: office@salterra.ro

SERVICE

Pentru saltelele cu husa detasabila, in cazul deteriorarii husei poti solicita contracost inlocuirea acesteia. Comanda pentru inlocuirea husei se va trimite la adresa office@salterra.ro. Un consultant Salterra iti va comunica in cel mai scurt timp costul si termenul de realizare a acesteia.


GARANTIE PERNE, PILOTE, topuri de saltea

 

 

Salterra garanteaza atat pentru calitatea si confortul pernelor din colectia sa, cat si pentru materialele din care sunt realizate.
- Pentru pernele, pilotele si topurile din lana, bambus si fibra, Salterra ofera garantie de 1 an pentru viciile de fabricatie.
- Pentru pernele, pilotele si topurile din puf si pana, Salterra ofera garantie de 2 ani pentru viciile de fabricatie.
- Pentru pernele din spuma cu memorie de forma, Salterra ofera garantie de 1an.

INSTRUCTIUNI DE FOLOSIRE A PRODUSELOR

  • Perna, pilota si topul subtire trebuie folosite intotdeauna cu lenjerie pentru protejarea acesteia. Poti folosi pentru prelungirea duratei de utilizare a acestora o protectie de perna simpla sau impermeabila.
  • Perna, pilota si topul sunt destinate folosirii in spatii inchise, intr-un climat normal de umiditate si temperatura. Recomandam aerisirea saptamanala a incaperiii, scuturarea acestorai si expunerea lor la aer curat: soare sau frig uscat pentru distrugerea acarienilor. Astfel se previne si dezvoltarea mucegaiului si acumularea unei mari concentratii de umiditate in produse.
  • Produsele nu sunt destinate folosirii in medii umede. Evitati scurgerea de lichide si acumularea de umezeala in produsele Salterra.
  • Recomandam curatarea produselor Salterra conform informatiilor de pe eticheta atasata, evitati calcarea si uscarea cu fierul de calcat.

NERESPECTAREA CONDITIILOR DE UTILIZARE DUCE LA PIERDEREA GARANTIEI !

GARANTIA pernelor si pilotelor

1. Salterra garanteaza ca produsele sale sunt conforme pentru scopul de utilizare a acestora, daca se vor respecta instructiunile de utilizare a fiecarui produs in parte, inscrise pe etichetele atasate pe produs.

2. Salterra garanteaza ca in perioada de garantie va elimina pe cheltuiala sa, orice defectiune a produsului. Daca vanzatorul nu poate remedia defectele produsului, el va inlocui respectivul produs in 15 zile calendaristice, de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. Garantia se aplica de la primirea produsului.

In acest caz, transportul este platit de Salterra, iar obligatia cumparatorului este de a proteja produsul in mod corespunzator si de a pregatii produsul pentru transport.

Reclamatia trebuie adresata in scris la adresa: SC SALTERRA DISTRIBUTION GROUP SRL, Str Emil Racovita, 35-39, Voluntari, Ilfov.

Ne puteti contacta prin telefon 021.207 00 20 sau prin e-mail: office@salterra.ro.

Garantia nu acopera:

- Actiuniile necorespunzatoare ale cumparatorului.

- Formularea reclamatiei fara prezentarea documentelor integrale de achizitie dupa cum urmeaza: factura si chitanta, certificatul de garantie cu fisa de reparatii in garantie.

 

testarea calitatii produselor pikolin

Certificare de calitate

Grupul Pikolin acorda o atentie deosebita testarii calitati produselor realizate in fabricile sale. Pe 26 ianuarie 1996, Grupul Pikolin a devenit prima companie din sectorul produselor destinate somnului careia i-a fost atribuit certificatul ISO9002, sistem de calitate certificat de AENOR. In iunie 2003, dupa ce standardul a fost actualizat la ISO9001:2000, Grupul Pikolin si-a actualizat si îmbunatatit intregul sistem de calitate.